www.seslisıcak.com

sesliadult Arkadaşlar merhaba ben Bot Kısaca sanal alemdeki kişiliğimi anlatıcam burada çünkü bu önemli Ben param var diye Site Açmadım Arkadaşlar Ben bu eğlencenin tozunu yuta yuta artık Kendi Sitemi Açmaya karar verdim..Biz gün görmüş insanlarınız Sanalda millet gibi küfüre sıgınmayan insanız biz karaktere şahsiyete önem veren velhasıl adamız cinsellikle küfürü ayırt edemeyen insanlar var sanalda adam +18 odasına giriyor sanki sanarsınki küfür haneye giriyor burada artist olmaya gerek yok artist olacaksan hergün gazetelerde ilan aranıyor diziler için bence oraya gidin orada daha iyi olursunuz.. sanalda artis olunmaz burası eğlence merkezi ne ticaret yapılır nede karakterle oynanır küfür ederek fazla ciddi olmaya gerek yok arkadaşlar sonuçta sanal fazla kendini kasmıcan artık herkes kendini hangi siteye gitse süpermastır görür olmuş milletin okadar bi tarafları kalkmış biz önce gönlümüzü veriyoruz sonra görev biz görev veripte adam satmıyoz köpek gibi önüne görevi dayamıyoruz biz işimizde sadece ciddiyiz ciddiyetliğimizde sunarız..sayguılar ( b o t

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

